xtc+alkohol
Pipi dlouhá punčocha
Chodím na párty 5 let, 1-2 do měsíce, spotřebu si držím stejnou, 2 pilule, nějaký alkohol na dojezd. V poslední době mi je po každé akci zle, nevolnost, tlak v pravém podžebří, slabost, celý den bych ležela v posteli. Jsem nějak nemocná nebo jen stárnu a tělo už má drog dost?

Odpověděl: Jakub Minařík
V pravém podžebří jsou játra, zřejmě toho mají dost. Ta bolest by mohla znamenat napínání jaterního pouzdra. Ta nevolnost a únava by taky seděla do celkového obrazu. Jsou to celkem typické příznaky poškozerní jater. Myslím, že byste měla dost výrazně zvolnit a navštívit lékaře. A nechat si vyšetřit játra. Ohledně té ext - ona může být poměrně obstojně hepatotoxická. To znamená jedovatá pro játra. Dokonce umí udělat nekrózu jater. S alkoholem je to podobné. Zkuste abstinovat a zlepšit životosprávu. P.s. Nechci vám kazit zábavu, ale tělo má jen omezenou schopnost regenerace. S věkem tahle schopnost klesá. U jater navíc platí, že jsou schopna se smysluplně regenerovat jen do určitého stupně poškození. Pak už to neumí a začnou tvrdnout. Říká se tomu cirhoza. Umírá se na to a je to smrt dost blbá. tak se opatrujte. Kdyby něco, napište.