dolecovaci centrum?
Dobry den, nemuzu najit potrebne informace. Hledam pro jednu 18-ti letou divku moznost dolecovaciho centra prip. alespon nejake krizove centrum ve Frydku - Mistku . muzete mi prosim poradit nejaky kontakt, prip. kde mam hledat? dekuji Katka

Odpověděl: Bára Orlíková
Našla jsem pro vás dva kontakty v okresu Frýdek-Místek: Kontaktní centrum Renarkon o.p.s., Na příkopě 3210, 738 01, Frýdek - Místek, tel: 558 628 444, vedoucí Pavel Matula. Krizové centrum Třinec, Sosnová 367, 739 61, Třinec, tel: 558 321 076, vedoucí Daniel Czeczotka, http://www.volny.cz/kctrinec. Nicméně, doléčovací centrum by byla asi vhodnější varianta. Jediné DC, které je poblíž, je bohužel v Ostravě. Doléčovací centrum Renarkon o.p.s., Mariánskohorská 29, 702 00, Ostrava-Moravská Ostrava, tel: 595 626 304, vedoucí Jana Slováková. Kontakty jsou zveřejněné buď na www.drogy-info.cz pod kolonkou Mapa první pomoci (web Národního monitorovacího střediska pro drogy a drogové závislosti) nebo na www.sananim.cz/dis pod rubrikou Kontakty (web Drogový informační server o. s. SANANIM). Přeji hodně štěstí.