opium
dobrý den,chci se zeptat,jak z običejné makovice dostat opium(vím, že podávat informace k výrobě drog není vaše práce,ale zkuste to)a jaká rizika můžou nastat při konzumaci takto zkuchťěného opia.děkuji :)

Odpověděl: Jakub Minařík
Dobrá, zkusím to. Pokud chcete získat opium z makovic - stačí zajít do knihovny, porozhlédnout se po internetu, nějaký návod jistě najdete. Jsou jich všude spousty. :-) Co se týče rizik a opia vůbec, tak je připraven článek o opiu, který by se měl co nevidět objevit mezi texty poradny. Tak to sledujte. Je tam souhrn informací o účincích, rizicích, ... Takže tam jistě najdete co potřebujete. Pasáž o tom jak se opium sbírá je tam ale bohužel zredukovaná na minimum. Přece jen si říkáme, že jsme poradna protidrogová.