Becky
Mam potize s branim Neurolu, sem tam k tomu neco pridam - vetsinou jen par jointiku, jahudku nebo pernik. Protoze mam praci, pri ktere je nutne dost komunikovat s lidma, coz pomalu prestavam zvladat, chci prestat a byt uplne cista. Sla jsem do krizoveho centra - dostala deprex, pokusila zmensit davky neurolu a s ostatnim prestat a k nicemu to nevedlo - nemela nikde stani, nemohla jsem zustat v klidu, vsechno a vsichni mi chteli ublizit - proste jsem to nezvladla. nechci lecbu za hospitalizace, je jeste nejaka moznost zvladnout situaci sama?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, věřím, že je to těžké, skončit se vším najednou a ještě naplno fungovat v práci, kde potřebujete komunikovat s lidmi. Neházejte ale flintu do žita jen proto, že se to poprvé nepodařilo. Určitě je dobře, že jste vyhledala nějaké odborníky, ale nevím, jestli zrovna krizové centrum je přesně to, co byste potřebovala. Co třeba spíš psychiatra, orientovaného na oblast závislostí, pokud tedy máte pocit, že potřebujete medikaci. Pokud ne, bylo by možná prvním vhodným zařízením pro Vás Káčko, kde byste mohla celou situaci probrat a zkusit s něčí pomocí vymyslet nejlepší plán do budoucna. Léky přeci jen nejsou všechno a často je mnohem důležitější s někým si o celé věci popovídat a mít tu možnost víckrát. Pobytová léčba by samozřejmě taky byla řešením, ale chápu, že to nejdřív chcete zkusit ještě jednou "sama". Zas byste na to ale neměla být úplně sama! tak kdyby jste se rozhodla pro takovou možnost, napište a já Vám dám ráda kontakt, nebo můžete zavolat k nám do K-centra, na tel. 283 872 186 a můžeme se domluvit co dál. Hodně odvahy a trpělivosti!