hypnotikum
katcha
no abych řekla byla sem 5 let v práškách rohypnolech nebo hypnogenech a tak prostě prášků naspaní..ve škole mě z toho dostali pod vyhrožováním, ale zase sem venku 6měsíců asi . teď se ke mě dostala hustá novina a já uvažuji o tom že si ji dám...fakt nevim...Katcha

Odpověděl: Jakub Minařík
No, mám ve vašem dotazu trochu zmatek, ale to je celkem můj problém. Trochu jsem nepochopil o co jde v tuhle chvíli. Jestli o to dát si znova nějaká hypnotika, nebo nikoliv, či o něco jiného. Co mě napadá k vaší historii, tak jste brala fakt celkem dlouho. 5 let není krátká drogová kariera. Asi bych doporučil být v jejich dalším užívání velmi, velmi opatrný a pokud možno se mu úplně a navždy vyhnout. Jinak existuje riziko, že to nedopadne dobře. Stejně tak bych doporučoval se vyhnout lékům na uklidnění a proti strachu a úzkosti, ... Většinou patří do stejné skupiny a mohlo by se vám stát že je začnete zneužívat stejně jako ta hypnotika. Ohledně toho co se děje teď - pochopil jsem, že jste se dozvěděla někjakou špatnou zprávu a nevíte si s tím trochu rady. A tak uvažujete, zda neužít nějaké hypnotikum, nebo něco podobného, aby se vám udělalo líp. Co mě tak k tomu napadá - před tou situací a zprávou takhle stejně neutečete. Jen její řešení posunete. Stejně se nakonec tomu budete muset podívat do očí a navíc budete muset řešit problém s těmi hypnotiky. Tak nevím, doporučil bych se jim raději vyhnout a s tou špatnou zprávou se nějak porovnat. Je to ale na vás, vy se musíte rozhodnout co s tím uděláte. Tak držím palce ať se rozhodnete správně. Kdybyste chtěla ještě napsat, tak jsme pořád tady. :-)