crack
Lydie
víkend jsem nezvládla. asi mám fakt problém větší než jsem si myslela. fakt jsem se snažila, ale čím víc se snažim, tak je to horší. Paradox?zapomněla jsem, že má maminka narozeniny a když mě dohnala rodina, tak jsem na tý oslavě si uřízla kus ostutdy. Ne že bych si tak připadala, ale oni si to o mně myslí, vadí jim, že moc mluvim, že odbíhám...cítila jsem se dobře,ale okolí si myslí, že nejsem v pořádku. dšělali rodinnou poradu, co semnou. snažila jsem se držet na uzdě, ale nějak se mi to vymyka.

Odpověděl: Bára Orlíková
Vypadá to skutečně jinak, než to vypadalo, když jste psala úplně první dotaz do téhle poradny. Vzpomínám si, jak jste už asi dvakrát psala, že vám droga způsobila problémy v práci, protože jste nepřišla někam, kam jste měla přijít. Pokoušela jste se teď přestat, ale moc dlouho vám to nevydrželo. Teď píšete o potížích v komunikaci s rodinou, kde už začínají mít dojem, že se s vámi něco děje. Nehledě na záležitost vztahů s kolegy a na finanční stránku celé věci. Řekla bych, že to je víc než dost známek toho, že máte s drogou opravdu problém. A že bude asi nutné s tím něco dělat a že budete asi potřebovat, aby vás někdo podpořil a pomohl vám. Opět vám zkusím doporučit, abyste se obrátila na někoho z odborníků, kteří se vyznají v drogové problematice a pokusila se dobrat se nějakého řešení. Kontakty už ode mně v předchozích odpovědích máte. Pokud byste chtěla, můžete i zavolat na krizovou linku pražského K-centra 283 872 186, kde by vám poradili a je možné si prostřednoctvím této linky domluvit v K-centru schůzku - pomohlo by vám to se v situaci zorientovat a vymyslet, jak postupovat dál. Hlavně si dávejte pozor na ten heroin, který není skutečně jako lék na spaní nejvhodnější - pokud si vytvoříte závislost na kokainu i heroinu, tak to lehčí mít opravdu nebudete. Zatím držím palce a doufám, že se vám podaří situaci změnit.