hanuleh
Jsem 2 roky po lečbe,a od te doby mam stavy(každy den)pocit,že se zblázním.jsem dezorientovana.tlak v hlave,deprese.může to byt tim,že jsem brala pervitin???prestavám mit nadeji,ze se to zpraví.K psychyatrovi nechodím,žádné léky neberu.co mam delat prosim poradte.

Odpověděl: Jakub Minařík
Může to být lecčíms. Na to, abych se k tomu mohl já, nebo kdokoliv jiný seriózně vyjádřit je nezbytné, abych vás viděl a vyšetřil. Jinak užívání pervitinu by mohlo být samozřejmě prvotní příčinou - většinou to ale odezní brzy po tom co přestanete brát. Pokud se vám to děje ještě po takhle dlouhé době tak je myslím něco v nepořádku a chtělo by to nějak pečlivěji vyšetřit. A k tomu musíte někam dorazit. Osobně bych doporučoval vyrazit za nějakým psychiatrem. Měla byste mu říct, že jste brala drogy aby měl jasno v příčině, resp. v možné příčině obtíží. A taky aby věděl, čeho se v vyvyrovat v medikaci. Je to docela důležité. mnoho psychiatrických léků je silně návykových ale jsou i takové, u kterých je tohle riziko minimální. Proto by také měl lékař vědět odkdy máte tyhle obtíže. Pokud napíšete, odkud jste, mohu vám někoho doporučit. Tedy - pokud budu v dané oblastni někoho znát. :-) Jinak ke 2 letům abstinence blahopřeju. Dobrý výkon a při vašich potížích dvojnásob. :-)