skore uzdravenie
vesna
Dakujem za Vase odpovede, prajem Vam, aby sa Vam noha dobre zrastla a aby ste potom mohli v pohode nielen chodit, ale aj sportovat. Ale este jednu otazku, ake mate skusenosti s liecbou zavslosti u pacientov s titulom MUDr.? S uctou Vesna P.S. Inac, som velmi rada, ze mate teraz viac casu na odpovede, lebo Vase sa mi pacia najviac.

Odpověděl: Jakub Minařík
Díky, snažim se hojit co nejrychleji, jednak proto, že mě to kolo na kterém jsem si tu nohu zlomil fakt baví a pak taky proto, že bych se rád co nejdřív vrátil do práce. Osobně mám zkušenosti s pacienty s titulem MUDr. celkem dobré, ale řídké. Lékařů je přeci jen poměrně málo a dokáží dlouho své problémy skrývat. Obecně jsou však lékaři spíše problematičtí pacienti, resp. prognosa je taká nejistá. Problém se zjistí většinou až po dlouhé době, takže závislost bývá spíše těžšího vharakteru. A povolání lékaře je celkem velké psychická zátěž a dostupnost psychotropních látek je tak snadná. Stačí vzít recepis a předepsat si. P.s. Jinak děkuju za ocenění mých odpovědí, potěšilo mě to.