MUDr.Jakub Minařík
BEE3
Rád bych vám poděkoval za férovou odpověď, a musím říc že nejvíc přemýšlím nad tou motivací, když jsem se chtěl na něco vybodnout nebyl to problém, protože jsem k tomu měl jednoznačně negativní postoj. U hulení jsem si taky říkal že až začnou mínusy převyšovat plusy bude jasno, ale pak je z vás hulič a ta rozvážnost je horší, zvlášť když můj postoj k marihuaně je kladný. Jenže člověk potřebuje změnu, protože to co člověka naplňovalo před lety postrádá nyní občas význam a pak to nutí k zamyšlení. Jinak musím přiznat že díky pracovnímu procesu musel člověk hodně zvolnit a hulit v práci je pro mě zbytečné jelikož samotnýho mě to neba. Tož začíná mi dovolená 14dní tak jsem do toho radikálního omezování naverboval i kámoše kteří jsou dost tvrdý na to aby mě nedali pokoj. Tak doufám že metoda kdy si na sebe ušiju bič, a pak jen poslouchám ty kecy že musím vydržet , mě vždycky vyhecuje(člověk rád vyhrává) a rád vám napíšu jak vše probíhá.Jen si furt říkám že bych se chtěl v první části úplně vyčistit a to i když jenom s víkendovým hulením asi moc dobře nepůjde co? No neztrácím huličský úsměv..... mějte se už vás nechám řešit tvrdší oříšky S pozdravem Tomáš

Odpověděl: Jakub Minařík
Pokud se chcete úplně vyčistit, tak asi nezbyde, než začít zcela abstinovat. Ale je otázka jak to půjde, bez silné motivace je to fakt těžký. Ale myslím, že i to se dá, pokud se do toho člověk zakousne. Je ale potřeba si najít dost jiných aktivit, za které to vyměníte. Jinak to nepůjde a budete se jenom trápit. Jinak začít na dovolený není špatný nápad. Hlavně pokud člověk někam jede - je tam přece jen spousta nových věcí ... Prostě jde to snáz. Naverbovat do toho i kámoše, který vás budou hlídat, je taky prima. Jen myslím, že budete do té doby, než si to sedne, trochu obtížnej společník. No ale uvidíte. Ono přestat hulit jde na jedné straně celkem snadno (ve srovnání s jinýma drogama)- na straně druhé to není žádná sranda. V člověku se najednou probudí věci o kterých ani netušil, že existují. A musíte se s nima nějak porovnat. Myslím, že vás ještě čeká pořádný kus práce. V souvislosti s tím mě napadá, že by vám mohli pomoci nějaké vitaminy a léky. Meduňka na uklidnění a pro dobrý spánek, Magne B6 a vitamin B1 pro to, aby se dal do kupy nervový systém, ... Pokud jsem vám to už nedoporučoval minule. Ohledně těch těžších oříšků - nemusíte si dělat starost. Mám teď celkem dost času - zlomil jsem si nohu, tak sedím doma a poradna je vlastně jedinná terapie, kterou teď dělám. A vzhledem k tomu, že jsem si zlomil koleno - tak než mi to sroste mám nějaký ten měsíc času. Tož se vám klidně mohu věnovat. :-) Takže - pokud vám to nevadí, rád se přidám k vašim kámošům, kteří vás hlídají. Takže pokud budete chtít - napište. Rád vás zase uslyším, nebo vlastně přečtu. :-) P.s. Držím palce.