Speed8
pritelNute
Dobry den kamaradka se snazi zbavit zavislosti na piku uz je docela daleko trha rekord za rekordem uz 8dni si nedala. Ovsem ted si koupila v lekarne Speed8 a dostala napad; nitrozilni aplikace. Pravdepodobne ji to nevymluvim a tak bych se chtel zeptat co asi tak hrozi zda ji to muze ublizit. (jako ze asi muze).. Dekuji a preji pekny den. David

Odpověděl: Pavel Kubů
Potravinový doplněk Speed8 neobsahuje krome kofeinu zadnou dalsi stimulacni latku. Zneuziti slova speed v nazvu je pouhym marketingovym trikem, stejně tak baleni imitujici ampulku roztoku pripravenych pro nitrozilni aplikaci. Speed8 neni urcen pro nitrozilni aplikaci. Tezko v tuto chvili rict co presne se stane, kdyz si Vase kamaradka vpichne napln ampulky do zili. Je vsak jiste, ze nebude pusobit jako pervitin ani jako jiny speed (amfetamin), protoze zadne takove ani podobne latky neobsahuje. Hrozi zde znacne riziko ze dojde k tezkemu zanetu zil, ktery muze za nepriznivych okolnosti skoncit az amputaci postizene koncetiny, eventualne poruse rytmu srdce az se tento koktejl ruznych latek, z nichz nektere maji stimulacni ucinek (kofein), jine ucinek tlumivy (GABA), dostane do srdce. Pokuste se sve kamaradce takovy experiment jeste jednou rozmluvit, eventualne ji presvedcit at se sama obrati na drogovou poradnu ci nektere K-centrum, kde ji zkuseni profesionalove pomohou zbavit se zavislosti na pervitinu osvedcenymi a zdravotne nerizikovymi postupy.