re: pervitin nitrožilně
Tereza
Já už to psala v prvním dotazu (kód 110601), že to chci zkusit ze zvědavosti, láká mě to, jaký to je pocit, už dlouho o tom přemýšlím. Závislosti se nebojím, není mi už 16 let a nosem dávám tak jednou za dva měsíce. Nákazy taky ne, nikdy by mě nenapadlo použít cizí jehlu! Jen potřebuju vědět, jak aplikovat co nejbezpečněji, čím to zředit a kolik atd a spousta věcí okolo.

Odpověděl: Jakub Minařík
Já vám rozumím. Návody najdete v lékařských knihách. Načíst si to a porozumět mechanismům myslím patří k takovému experimentu. Rozumím i tomu, že si nebudete půjčovat špinavou. Ale stejně - pervitin. co koupíte na ulici není kvalitní. Pokud byste chtěla udělat takovýhle experiment a blbě neriskovat - tak byste potřebovala piko, které vyrobí někdo v univerzitní laboratoři, vyčistí ho, ... Pak jsou nákazy, které nemůžete vyloučit i když si nepůjčíte - třeba plísně. Taky musíte umět aplikovat - jednak se vám může stát že si dáte vedle. Na zánět žil si taky stačí střelit jen jednou. Taky - bolus koncentrované drogy může nepříjemně překvapit vaše srdce - může dojít k srdeční arytmii. Je tam zkrátka spousta blbejch rizik. Osobně bych do toho právě pro tyhle blbý rizika nešel . A ještě jedno proti. Není vám 16 - kolik vám teda je 18, 22? Není to zrovna nejvyšší věk. A berete - i když jednou za 2 měsíce. Kontrolu nad tím ztratíte snadno. Mám kamaráda, který experimentoval. Pravidlo znělo max. 1x za 1/2 roku. Mezitím abstinence, měsíc před a po experimentu i od alkoholu. Jedině čístá droga, spolehlivý zdroj. Bylo mu tenkrát 28, byl to lékař. Každou intoxikaci mu někdo hlídal. Stejně si nešlehnul. A nakonec celé experimentování hodnotil jako blný riziko, v konečném důsledku mu to poznání nepřineslo. Tak nevím. Rozmyslete si to. Myslím, že to je fakt hloupost. I kdyby tam ta rizika nebyla.