re: pervitin nitrožilně + matka Eme
Tereza
Tak díky, já si přijdu, toho vynadání jsem se bála hlavně proto, že to chci zkusit injekční aplikací poprvé, aniž by mě k tomu nutila závislost. Že se asi budou ptát, proč to dělám a tak :) Nic mi do toho není, ale musím se vyjádřit k matce Eme, zvlášť po tom posledním příspěvku, to si snad někdo dělá srandu, nebo je ta ženská cvok...brrr

Odpověděl: Jakub Minařík
Aha. To se možná s tou výměnou budou cukat. Vysvětlete mi nějak rozumě, PROČ se chcete pouštět do injekční aplikace, která - s sebou nese mnohem větší riziko: -smrtelného předávkování, -intoxiakce látkama, které vy se jiným způsobem nevstřebali - ani z nosu, ani z jiných tělních dutin, -nákazy žloutenkou, HIV, ... -jiných - někdy sice exotických, ale možných infekcí - za vrchol by se dala považovat nákaza plísní candida albicans, která umí udělat moc hezkej absces v oku (to se pak musí vyjmout - pochopitelně) -poškození žilního systému na rukou, které vede k jizvám a otokům -poškození žilního systému na nohou, které může vést k zánětu hlubokých žil na nohou - to vede k zničení cév v plicích, někdy amputaci nohy -vzniku abscesu a flegmon - ... PROČ TOHLE VŠECKO, KDYŽ NEMUSÍTE? Pozn. Tohle všechno jsem fakt viděl, včetně toho vyndanýho oka P.s. Všimněte si, že nenadávám, jen se ptám. Ale mohu-li vám do toho kecat - dobře si to rozmyslete. Když říkáte ano jehle, říkáte ano tomu všemu, co si tím můžete udělat. Nediskutujte. Je to tak. Dřív, nebo později vás to doběhne. Jestli chcete říct, že to chcete jen jednou zkusit - tak vám říkám, že to nefunguje. A jako jednorázový experiment je to vůbec blbost. Něšel bych do toho ani já, a to si o sobě myslim, že se dost cvok. P.s.2 Maminka Eme je fakt trochu zvláštní.