kvalita
pablo
potreboval by som zistit kvalitu pervitinu alebo kokainu ale neviem ako sa to robi mohli by ste mi pomoct ako to mam spravit,a este aky rozdiel je medzi pervitinom a kokainom ktore je mensie zlo?

Odpověděl: Martin Hulík
Pokud byste byl policista, toxikolog, nebo pracovník v drogových službách, znal byste legální cesty testování drog. Protože ale nic z toho asi nejste, legální možnost nemáte. Takže jestli drogy berete, prodáváte nebo vyrábíte, jediná možnost jak se vyhnout problémům s (ne)kvalitou drog je vyhnout se drogám vůbec. Rozdíly mezi kokainem a pervitinem jistě jsou, ale u té "bezpečnosti" je to asi jako rozdíl mezi oběšením a zastřelením (obojí vyjde zhruba nastejno). Největší rizika jsou samozřejmě v případě injekční aplikace. Asi jsem vám úplně neodpověděl, ale tohle je otázka, na kterou lepší odpověď fakt nemám. Doporučuju přečíst si kapitoly Drogy a nemoci a Stimulační drogy (na zelené liště vlevo nebo na úvodní stránce této poradny).