abces
Eme
děkuju za poradu.mohlo mě to napadnout taky, ale vy ste mě nakop. bolí to jak svině.už sem absolvovala tu chirurgii.chovali se tam ke mně strašně.mám antibiotika.ošetřovali mě z pěti metrů. tak si říkám, že ta jehla neni asi uplně vono.je to rychlý,ale ty následky sou fakt dost svinácký. začala sem s tim takhle,protože kámoš říkal,že nejsou pak hnusný dojezdy. no, ale to nemužu taky říctže to tak jeale nemá eště dost zkušeností.taky říkal že z jehly se dá líp přestat uplně brát já to ted z kusim,když je mi tak blbě od tý nohy,že si ani nedojdu pro ...

Odpověděl: Jakub Minařík
Nemáte zač děkovat. Rádo se stalo. Pokud vás zkušenost s abscesem motivovala k tomu přestat brát, tak je to skvělý. Kdybyste chtěla v tomhle ohledu nějak pomoct, poradit, nebo kdyby to nešlo, tak jak myslíte že by to mělo jít, tak napište. Na rozdíl od vašeho kamaráda soudím, že to zas není taková sranda. Držím Palce. :-) P.s. Jak jsem si tak četl ty rady vašeho kamaráda - tak mohu-li mít doporučení - od něj si radit už nikdy nenechte. Jaho názory připomínají rady jednoho spolužáka z lékařské fakulty, který všem v 1. ročníku radil, jak třeba studovat. Musel to vědět, dělal první ročník už 3 rok a taky to byl jeho ročník poslední, protože dál neprošel.