co dělám špatně?
Beno
Prosim o radu,. deset let jsem bral heroin, předtím dolsin, morfin ,ještě před alnagon. Převážně, mimo to ,když to nešlo jinak,šlehem. před dvěma lety jsem byl na gramu apůl denně. Všechno se mi v životě poto,rodina,práce. jsem muzikant,ale i tam mě to začalo dohánět. skončil sem ted to bude v květnu dva roky. tedy s branim. zahodil nářadí, odjel do beskyd. žil na chatě kamoše 4 měs. Radil sem se v dropinu. řekli mi, že to je jednoduchý stačí jen chtít nebrat. po čtyřech měs sem se vrátil do prahy, trochu se chytl s kapelou a pak s druhou. po půl roce sem si ale zase šlehl. jednou. V dropinu mi zase řekli, že to chce nechtít brát. ale já přece nechtěl.Pak sem byl čistej asi 4 měs a zase šleh, touž bylo asi deset dní, . byxl sem zoufalewj, ani sem nejel na šnuru a přišel zase vo to hraní bigboše. volal sem tam na tu linku jako, že ujíždim. řekli mi, že chci brát , že mám přestat a zavolat až budu čistej aspon deset dní. no já tam pak už nevolal. To sem měl ale už absták, ale pak to bylo dobrý a já zase asi 7 měsícu nebral. to bylo skvělý léto, taky sem se zamiloval , pak přišel podzim a já do do toho vlítl zase, to bylo asi nejhorší za 14 dní sem byl na gramu denně , volal sem do droppinu,že když chci brát , tak at beru. Tak sem to s nima vzdal. já brat kurva nechci, po tom měsíci sem měl abstak jak víno, pak sem byl dost slabej, zase beskydy, ta moje holka mi fandí, miluje mě , ale co se mnou, když to tkhle v pravidelnbých intervalech nezvládám, taky se bojim, že v tom zůstanu trčet a už sae nevyhrabu,jak sem už zažil>.včera sem si zase šlehl po čtyřech měsíc ích. odhodlal sem se napsat. prosím poradt. Mužete mi aspon trochu věřit, že brát nechci?

Odpověděl: Jakub Minařík
Věřím vám, že brát nechcete. Jen mám dojem, že k tomu dát se do pucu bude třeba trochu koncepčnější úsilí. Ne že byste toho udělal málo, ale ona je jedna věc začít a druhá to udržet. A k tomu, aby to vydrželo dlouhodobě je potřeba víc než jet se vyčistit do Beskyd, a tu a tam zavolat na Drop-in. Bral jste 10 let. To není právě nejkratší drogová kariera. Pokud byste chtěl s tím přestat brát pomoct, tak zavolejte. Ne proto, abych vám po telefonu poradil, ale proto, abyste se objednal. Pokud se rozhodnete, měl byste předem vědět, že asi nepůjde o jednorázovou konzultaci. Kontakt na mě najdete v sekci Kdo vám odpovídá. P.s. Jestli se rozhodnete zavolat, připoměňte mi prosím, že jsme si spolu psali v poradně. A a´t se rozhodnete tak nebo onak, tak vám držím palce. :-)