někdy/ještě /
jana
prominte,že ještě jednou píšu.Nepodařilo se mi k vám zavolat.Nevim ani jak to napsat.Jinak jsem docela normální akorát s tim telefonovánim.Snažim se ted nějak nazvat o co tady běží. Napadá mě, že možná nechci ty věci nějak dotahnout a jestli si trochu nelžu. Jsem už celkem v pohodě, ale od té morfinové epizody si občas vzpomenu ne heroin.Několikrát za den. Neni to neudržitelný,oproti před rokem, ale JE TO.Pře rokem jsem byla pořád nastavená jaksi do boje na stoprocent, ted jsem si myslela,že už neni třeba. Uvědomila jsem si,že jaksi neni vyhráno,možná se musim jinak nastavit. Nerada bych to prosrala. Vím, ale jistě,že v žádném případě nechci brát. Stojí mi to za to, stačí si vzpomenout na ty ztráty,co byly.

Odpověděl: Martin Hulík
Zdravím vás. Jsou dvě možnosti: buď na chvilku zapomenete, že nerada telefonujete a prostě zavoláte. Nebo napište do skryté poznámky, v kterých hodinách byste se mohla příští týden zastavit a já se s vámi domluvím takhle písemně. Už jsem vám psal něco v tom smyslu, že jsme tady celkem normální a pravděpodobně v kontaktu s námi neprožijete žádné trauma. Spolupráci s námi (nebo jinde) bych doporučoval. Ve vaší situaci je lepší nebýt na problémy sama. Ten relaps bych bral mimo jiné jako signál a příležitost k novým řešením. No, jak se rozhodnete, je na vás. Přeju hezký víkend.