Marihuana odvykani
D.
Muzete mi prosimzkusit popsat jakym zpusobem se odvyka koureni marihuany.Kourim 8 jointu denne.Rok.Samotne cigarety jsem nikdy nekourila.....ani ted¨.Zkousela jsem prestat kourit protoze na sobe pozoruji zmeny ktere mi vadi:zpomalenost, jista tupost ale HLAVNE nervozita az agrese.Obtezuji sebe i okoli. Kdyz jsem prestavala nekourit za 2 h na me pritel volal"prosimte radsi si zahul".Ale ja nejsem nervozni z oho ze musim abstinovat a nemuzu kourit ..proste mam jen vztek.V takove chvili mi nejvic vadi ze je pravda ze maly joint me uklidni ale ja na nej nemam chut/skoda ho tedy zapalovat/ale mam nervy...proste nervy.Perfektne pomuze diazepam.Pulka rano a pulka odpoledne.Docela to pomaha jen me to trochu moc tlumi a jelikoz jsem alergik a mam jeste asi 15 dalsich leku...pripadam si po nich trochu nablbla. Vlastne mi jde o to jestli existuje moznost nebo jestli ma smysl jakoby "prebit" pocatecni nervozitu prvni tyden abstinence timto zpusobem.Nebo jinymi "lehcimi"leky nez je diazepam.Nebo nicim?Nejde mi o to prestat kourit marihuanu a "blbnout"mozek dal necim jinym....to bych mohla pouzit tramal, alnagon neurol diazepam,korylan .....i alkohol, atd.....Chtela bych vedet jestli na takovy pocatecni stav existuje "lek" nebo se musi pretrpet.Jelikoz jsem vztekla nekdy az agresivni ze se lidi co me znaji boji, jelikoz ve fazy kdy se snazim nekourit jsem az zla.Hnusne zla.Ty nalady ve me se meni strasne rychle.CHvilku jsem v pohode chvilku nic nema cenu.To si ale ohlidam stejne jako nekoureni.Nemuzu ale uhlidat sve vybuchy a agrese ktere jsou casto rychlejsi nez ja.... Budu rada i za dalsi rady a navody pri odvykani.Take napr.co me prvnich nekolik dni bude cekat.Dekuji D.

Odpověděl: Jakub Minařík
Myslím, že to byl váš dotaz, na který jsem odpovídal myslím včera. Nevím, jestli jste ho už četla, nebo ne. Myslím totiž, že většinu odpovědí najdete tam. Možná jen ve zkratce. Nějaké léky by mohli pomoci, ale vzhledem k tomu, jak to popisujete, myslím že by vám je měl nasadit a ordinovat psychiatr. Jinak se může celkem snadno stát, že nedosáhnete očekávaného výsledku. Jinak ty stavy obyčejně odezní, netrvá to ale hodiny, spíše několik dnů a týdnů. Ale stálo by za to zmínit, že pokud jste marihuanou tlumila výbuchy vzteku, které jste měla i před tím než jste kouřila - tak není moc pravděpodobné, že samy odezní.