Alena
Co mám dělat, když už se 12(!) let plácám v pervitinu, beru v průměru 1x za 14 dní, ale nedokážu se toho vzdát. Vydržím nejdýl tak dva měsíce a pak si zase dám. Omluvím si to třeba tím, že je potřeba v bytě pořádně uklidit, nebo musím dodělat věci do práce. Navenek žiju normální život, ale co už jsem promarnila zajímavých (nejen pracovních) příležitostí a pokazila vztahů s ostatními :(

Odpověděl: Frant. Jirový
Možná je to trochu hloupá otázka (vzhledem k vaší drogové kariéře), ale přece jen se zeptám. Už jste někdy zkoušela přestat brát s pomocí někoho dalšího, druhého (dejme tomu psychologa nebo terapeuta, jakých se motá v branži kolem drog celkem dost)? Pokud ne, tak je klidně možné, že vaše pokusy selhávají na tom, že na "začátku konce" potřebujete prostě oporu (a není moc takových, kteří to zvládnou bez ní). Vyhledat odbornou pomoc, když člověk cítí, že ji potřebuje, není žádná ostuda. Připadne-li vám moje odpověď co k čemu a nevíte-li ve svém okolí o nějakém takovémto člověku, klidně mi napiště odkud pocházíte (stačí okres) a já bych vám někoho (něco) doporučil.