subutex?
skryci
po 12 měs venku jsem zrecidivoval, beru opět 4 měsíce heroin bohužel i kdyz se snazim tak nemuzu vysadit. nechci nastoupit lecbu - mam partnerku a hlavne skvelou praci, bylo by mozne uzivat subutex a postupne jej snizovat?

Odpověděl: Jakub Minařík
Určitě. Trochu se zabývám myšlenkou, jestli by nestálo za to zkusit nějaké razantnější řešení - třeba detox a kontakt s nějakým doléčováním. Subutex je přece jen opiát a dost lidí, kteří mají podobným problém jako vy tak mají tendenci v něm uvíznout, dokavaď jim nedojde, že to je vlastně podobná obtíž jako heroin. Prostě se musí brát, když se vysazuje, tak má člověk dojem, že musí mít absťák, ... Ze 4 měsíců užívání je pak najednou 8. Zkrátka je to stejný bláto. Pokud byste ale chtěl i přes to zkusit vyabstinovat pomocí subutexu, tak by to určitě šlo. Pak bych vám ale důrazně doporučoval si najít lékaře, který vám jej předepíše a bude s vámi nějak pracovat. Protože jinak v tom uvíznete docela jistě. Kdybyste potřeboval více informací, napište.