jak funguje tahle poradn?
jehneda
je to ode mě první zkušební dotaz, jsem závislý na alkoholu a potřeboval bych pomoc, co s tím. jsem ze severu Čech, Česká lípa. Piju cca. 10 let, každý den. Začínal jsem na 1l vína, dnes to jsou 2l. Hledám AnonymníAlkoholiky někde v okolí, ale zatím bezúspěšně. Potřebuju nutně pomoc, jsem ženatý mám 3 děti a už je to na pováženou....

Odpověděl: Frant. Jirový
Dobrý den, ať jsem hledal, jak jsem hledal, tak Anonymní alkoholiky jsem ve vašem městě ani v nejbližším okolí nenašel. Nejbližší AA naleznete (a vlastníte-li auto, nemusí to pro vás být tak daleko) v mělnické nemocnici Na Podolí (ul. Bezručova 715, tel: 315 670 511). Alkoholici (skupina "Svit") tam - v rámci místní AT poradny - mají vždy v úterý od 17.30 pravidelná setkání. Vaše možnosti přímo v České lípě jsou dost omezené, můžete se obrátit na ambulanci psychiatrie, popř. si tam jen nechat napsat doporučení a dojíždět na AT oddělení do Liberce nebo Ústí nad Labem. V mělnické nemocnici máte ale všechno pohromadě... No, to už nechám na vás. Hodně štěstí na vaší další cestě.