Jak dál?
koci
Zdravím,pane Tomáši. Je úterý. Docela hezky,nevím,jak začít. Jsem opět na začátku,opět se budu snažit toho nechat. Poslední p bylo někdy v neděli ráno,asi v 5 ráno. Jak jsem Vám psala,že jsem zase dala,tak to byl čtvrtek,předtím ve středu,ted v sobotu a pak v neděli brzy ráno. Úplně se mě ta chuť zmocnila,nebylo v tu chvíli nic jiného,co by mě z toho dostalo. Ale chvíli jsem si připravovala čáru,nad zrcadlem, no a když na to přišlo,tak jsem si viděla přímo do tváře,bankovku v nose,rozjetý oči,skřípání zubů,nervy na dranc. Ale během 3 sekund už mi to bylo zase jedno. Na všechno jsem zapomněla,koukala se kolem,na svý zfetovaný kamarády,o něčem se bavili,snad o nějakým programování na pc,to je celkem nepodstatné,nevnímala jsem to,vzpomněla jsem si na Vás, bylo mi divně,chtělo se mi brečet,ale ustála jsem to. Pak mě někdo rozptýlil,už ani nevím ,kdo to byl. Celou neděli a celé pondělí jsem proležela v posteli,zase nad tím přemýšlela. Je úterý,jsem zase ochotná toho nechat, jsem zase plná síly a myslím si,že to dokážu....Začnu od začátku. Pokusím se. Zkusím to ještě jednou,jestli se mi to ani teď nepodaří,asi se na to vykašlu a konečně se mi potvrdí,že toho nejsem schopná,že nejsem schopná toho nechat...Když jste mluvil o těch lidech,co v tom taky lítaj,popřemýšlím o tom,ale myslím si,že ještě nejsem schopná o tom tak veřejně mluvit...zatím nashle,hezký slunečný den. NINA

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den Nino, tak co se ještě událo do dnešního dne? Jsem přeci jen o 2 dny pozadu... Jak se daří? K tomu co píšete, neviděl bych to až tak tragicky. Na druhou stranu bych to ale nechtěl nijak bagatelizovat... Z nějakého důvodu se to ale stalo a bylo by dobré uvědomit si z jakého.... Nic to ale nemění na tom, že svého cíle přestat můžete dosáhnout a věřím že dosáhnete. Možná si ale nedávejte poslední šanci... V tomto "posledním" pokusu vlastně právě jste. A pokud se nevyvede podle Vašich představ (i když přeji aby se vyvedl), nevzdávejte to a zkuste to jinak. Byla by škoda plýtvat svůj čas, sílu... na něco, co se nedaří a neustále opakuje.. V takovém případě je to tak frustrující, že se člověk nemůže divit rozhodnutí úplně se na to vykašlat. Jde to ale i jinak, ale však Vy víte.... A navíc si myslím že to opravdu chcete. Proto taky píšete, cítila jste se při relapsu špatně (spíše než já v tom figurovalo Vaše přání a cíle, které jste v tu chvíli znásilňovala...)... Nemyslím si, že by jste byla neschopná, spíše plýtváte silou na ne úplně nejlepší cestě. Hezký den a napište co je nového.