Proč????????????????
Lenča
Dobrý den.Již několikrát jsem vám psala,pokaždé jsem dostala vpodstatě odpověd kterou sem čekala protože si uvědumiji to co dělám ale nedokáži stím nic dělat.Jsem něco přes 3 roky na pervitinu.stoho si asi 2,5 roku píchám.byla jsem na tří měsíční léčbe kde jsem vpodstatě pouze lépe poznala sama seba a oto je to horší-tím více si uvědomuji jak moc jsem v pasti.marihuanu jsem začala kouřit někdy v 8 třídě základní školy a tím to všechno začalo.Můj problém se vlastně ale odvíjí již od dětství kdy jsem přišla o otce který dnes jako 40 ceti letý otec 6 ti dětí není schopen samostatného života.Je to alkoholik ,gambler.Nějak sem se s tím dodnes nesmířila.Byl to otec kterýmě měl rád,jen byl špatně vychovaný a neumí žit.mou sestru moc byl ale mě ne.Maminka se sením rozvedla jen proto že potřebovala cítit lásku kterouon jí neuměl projevit.bohužel to bylo všechno v mé pubertě kdy jsem nedokázala příjmout nového otce a nedokázala jsem pochopit že je to vlastně vysvobození.začala jsem hledat smysl života v drogách.a utíkala jsem od té reality která je tady kolem mě.nejdřív to začalo alkoholismem potom marihuanou,extází.....Už je to 8 let co jsme odešli od otce ale pořád se nedoži smířit stí jak to všechno skončilo.Určitě má na tom všem značný podíl dědičnost otcových a dědečkových závyslostí na alkoholu ale na to se vymlouvat nemohu.Dnes totiž žiji v ůplně normální pracující rodině kde nikdo nekouří ani nepije(ani příležitostně).Nevím co dělat protože mám práci již 10 měsíců anemohu oni přít protože mám pouze základní vzdělání.zároven však chci a musím s drogami skoncovat protože mi ničí životř.mám kluka ale nic kněmu necítim a to sem sním už náké 2 roky.dřív sem cítila ale co jsem takhle v pasti nemohu nikoho milovat.Snad jen ty skurvené drogy.Bývala jsem uplně normální holka ale ted jsem jsem jen paranoidní vystíhováná smažka co se jí roztřepou kolena když vydí piko.v léčebně sem se taky zamilovala do holky kterouuž rok miluji a je přitom 500 km daleko a nemůžu se toho zbavit.je to divný.chci být normální ale vážně mám strach z chlapů-snad že mi udělají to co otec mě.asi potřebuju Brala jsem-buronil,deniban,zoloft.asi potřebuju hodně dobrého psychologa i sexuologa a taky komunitu tak na 2 roky.díky za jakoukoli radu

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, asi Vám nenapíši opět nic nového. Ano, umíte si dobře vysvětlit Vaší minulost, která rozhodně nebyla jen příjemná a růžová a měla i vliv na Vaše braní... Máte za sebou léčbu, která ve Vás něco zanechala... A nejspíš i víte co potřebujete... Tak co s tím? Napíšete odkud jste a zkusíme se podívat po nějaké vhodné pomoci? Za svoji praxi jsem už četl s slyšel hodně podobných lidských osudů (samozřejmě se nedá nijak generalizovat a porovnávat). Nicméně znám dost lidí, kterým se povedlo dostat se z podobné situace. Možná když seberete odvahu a sílu... Hezký den