co muzu v tomhle pripade delat
miki
Dobry den, dekuji za vasi odpoved.Ale mam snad jeste nekolik otazek.Ten dotycny chodi nadale mezi lidi.Prijdu s nim do styku i ja.Nejsem si 100% jista, ze vi, co ma delat.U lekare podle me rozhodne nebyl.Rada bych mu nejak pomohla, i za okolnosti, ze on sam nechce.Uz jenom kvuli tomu, ze ohrozuje me pratele.Mam ho snad nekde nahlasit? Poradte mi prosim, co delat.Dekuju.

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, pokud si nejste jista, že ví co má dělat a že si je vědom rizika které podstupuje tak mu to prostě řekněte. Přinejhorším to uslyší již po několikáté. Bude to lepší, než kdyby to neslyšel vůbec. Jde mu přeci jenom o zdraví, končetinu a možná i život.... S abscesy a flefmónami nejsou žádné žerty. To je to, jak mu můžete pomoci. Bohužel, záchranku mu můžete zavolat až v případě akutního ohrožení života (a že člověku s flegmonou který se zmítá v horečce o život skutečně jde). V takovém případě ho odvezou i proti jeho vůli. Jinak ale bohužel ne.... Žádné speciální páky na něj nemáte. O sebe a své přátele se zas až tolik obávat nemusíte. Pokud udržujete základní hygienu a nejste v kontaktu s jeho krví, hnisem... jste mimo nebezpečí. Hezký den