SAMOTA A ODCIZENOST
Bral jsem 3,5 roku drogy(marihuanu, pervitin,lsd,hašiš,MDMA).Nyní jsem 6 let čistý.Stále se mi vracejí pocity úzkosti a odcizení.Nemohu se hnout z místa.Celých těch 6 let žiji ve strachu,nevím co mám dělat.Mívám i panickou úzkost. Prosím o radu

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, no popravdě řečeno by to nebylo zas až tak neobvyklé, kdyby se dlouhodobé užívání stimulancií a halucinogenů projevilo na Vaší psychice a nepříjemné stavy Vás provázely dodnes. Psychika je hodně komplikovaná a křehká věc a zrovna tyto dvě skupiny látek s ní umí pěkně zacvičit. Každopádně bych Vám doporučil navštívit nějakého odborníka a společně s ním tento stav upravit. Bohužel nevím odkud jste, ale například Denní stacionář SANANIM by byl dobrou volbou. S podobnými věcmi tam mají zkušenosti, nemusíte se bát otevřeně mluvit o svojí drogové minulosti, nemusíte ani říkat svoje jméno.... Anebo je to pro Vás daleko a zkusíme se podívat po něčem ve Vašem okolí? Nestyďte se požádat o pomoc. Zbavení se strachu a úzkosti za to stojí, anebo ne? Hezký den