piko
x.smile.x
chtel sem se zeptat jake sou rizika k¨dyz si picham cisty pervitin, vim ze je urite vic než 90 procent cistý!!!a jeste jstli mohu kombinovat diazepam s alkoholem???je to super stav ale bojim se abych na tom nebyl zavisly...napiste mi neco o fenmetrazinu prosim dekuji,Lukas

Odpověděl:
Dobrý den Lukáši, ptáte se na rizika, když si pícháte čistý pervitin. Nevím, zda jste si vědom rizik nitrožilního užívání obecně, ale je jich tam docela hodně (od "závislosti na jehle" a ničení žilního systému přes přenos infekčních nemocí po abscesy a další velmi nebezpečná onemocnění). Nitrožilní aplikace je právě z těch nejrizikovějších. U braní čistého pervitinu se snižuje riziko, že si píchnete něco, co s látkou nemá moc společného, a co by Vám mohlo docela dost poškodit žíly. Na druhou stranu, čím čistší droga, tím rychleji se může vypěstovat u uživatele závislost. A na to bych si možná pozor dávala... Co se týče kombinace diazepamu s alkoholem - jakékoliv kombinace omamných látek je skutečně nežádoucí, jelikož většinou nevíte, co to s Vámi udělá. Účinky drog se navíc většinou nesčítají, ale spíše násobí, takže je těžké odhadnout jaké množství už by mohlo být životohrožující. Navíc Váš strach ze závislosti je zde skutečně oprávněný. Nakonec něco o fenmetrazinu: látka strukturálně blízká amfetaminu, ale méně účinná. Působí psychostimulačně a anorekticky (snižuje pocit hladu). Terapeuticky používán minimálně, jako anorektikum neužíván – riziko vzniku závislosti amfetaminového typu. Původně měl totiž sloužit k léčení otylosti, poruch soustředěnosti, tělesné a duševní nedostačivosti. Brzy se ale právě ukázalo, že někteří lidé berou místo 4 tablet 10 i více a tím jej zneužívají pro jeho psychické působení na organismus. Doufám, že jsem Vám odpověděla, kdyžtak se ještě ozvěte. Dávejte na sebe pozor a jestli chcete snížit rizika a bojíte se (podle mě oprávněně) závislosti, zkuste třeba drogy vůbec nebrat... :)