to MuDr. Jakub Minařík
aleX
dík za odpověď. já vím, že nejsem expert, ale moc rád bych pracoval v tomhle oboru, jako někdo chce být třeba učitel, tak já bych strašne rád pomáhal lidem jako jsem byl já. udělám proto maximum a začátek je to, že jsem přestal brát, protože jinak by to byl jen sen a nic víc. ani nevíte, jak jste mi pomohl.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, tak to jsem moc rád. Držím vám palce a kdybyste měl dojem, že potřebujete pomoct, popovídat si, resp. asi spíš napsat, tak neváhejte. P.s. Jen na okraj - rád bych varoval, před něčím co zná asi každý - člověku časem otrne. Znáte to, po večírku člověk často slibuje, že už nikdy nebude pít. A když se mu udělá líp, tak se klidně zpije jako ... znova. A zas slibuje. Špatně vzpomínky mají tendenci blednout. Pamatujte na to. A držím palce.