...
nute
Jeste se chci zeptat, jake leky jsou nejlepsi na hojeni zil,modrin a jizev po vpich(v mn.cisle,ale nejak to slovo muj mozek nedokaze vykouzlit:-) Mazu si na to heparoid,ale uz tak dlouho ze treba nemusi pomahat.. dik nute Joo..a jeste..Atarax- anxiolytikum, jiste znate, budu po nem tak silene unavena celou dobu co ho budu brat,nebo to je jen na zacatku?

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den Nute, tak jak to všechno zvládáte a jaký je vývoj posledních dní? Jak se cítíte? Jinak k Vašemu dotazu, ten heparoid je asi nejlepší volba. To víte, nějakou dobu to ale potrvá než se žíly trochu vzchopí... Na každodenní návštěvu jehly prostě nejsou stavěny. Vlastně mě taky napadá, že by stálo za to, nechat se za nějaký čas (cca 4-6. měsíců) otestovat na žloutenky. Když už jste se do toho tak pustila. Kdyby náhodou.... tak aby se s tím začalo včas něco dělat. No a k ataraxu; sedativní účinky k němu prostě patří. Je navíc dost pravděpodobné, že se sešly s únavou a stavy které patří k začátku abstinence. Pro tělo je to docela rána. Zhruba do měsíce by se to ale mělo upravit. Jak jsem ale psal minule, tyto nepříznivé stavy, dávkování.. proberte s předepisujícím lékařem. A pozor kdyby jste zase začala brát. I to dejte lékařce vědět. Kombinace drog a léků není úplně to pravé. Přeji Vám, ať již znova nezačnete. Držte se a dejte vědět jak se máte. Hezký den