--) Tomas Harant
nute
Dobry den,tak zase po delsi dobe pisu,ale asi bez dotazu:-)...Asi jsem se potrebvovala profetovat na to nejnizsi dno,kdyz me jeden kamos prestrelil heroinem,ze dokonce i volal zachranku jak si nevedel rady.Piko jsem brala nepretrzite a zacala jsem mit opravdu osklivy psycho stavy.Jsem sice cista par dni,coz je nic,ale pro me uspech.Nerikam ze jsem zkoncila,ze uz nikdy atp.,uz by to bylo trapny..Jern si rikam..dnes vecer na to kaslu..nedam si. Taky jsem zacla chodit k psychiatrovi,uz to jinak dal neslo.Vyborna doktorka,strasne hodna,rikala,ze je dobre,ze sem prisla,ze se to bude rozvijet atd..Takze beru prasky a jsem ok a i kdybych je mela brat do konce zivota,lepsi nez pernik nebo herak..Vam moc dekuju za pomoc a doufam ze vase prace bude v budoucnu co nejuspesnejsi. ....A treba prijde relaps a zase napisu par radek o tom jak sem to po...:-) Mejte se krasne. Nute

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den Nute, díky za zprávu jak se vede a za přání. Rád čtu, že jste se odhodlala k takovým rozhodnutím a činům a těch pár dní je opravdu úspěch. Přeji ať následuje mnoho dalších.... A kdyby se náhodou začalo něco sypat, nestyďte se napsat, vždy se s tím dá něco udělat. Jinak na Váš druhý dotaz se ještě pozeptám někoho z našich lékařů a vyvěsím ho v nějbližších dnech. Nicméně o té únavě si popovídejte v psychiatrou, která lék předepisuje. A žíly, těm to nějaký čas potrvá než se dají dopořádku... Ale určitě se pozeptám, jak to co nejvíce urychlit:-) Hezký den