někdy?
jana
já jsem už psala a naposled takový zmatenosti, že se za to stydim,ale nanenašla jsem odpověd, tak to možna zapadlo, stydim se za to, že jsem selhala a ve věci se kterou jsem si už věděla rady, po roce a půl si píchnu,vůbec to nechápu, měla jsem poslední dobou nějaký těžkosti, proto jsem se ozval taky vám na net, ale že to udělám sem si vůbec nemyslela. ke všemu to vůbec nebylo ono,neni to jako hero, je totakový bezbarvý a já se tee od toho dne zabejvám furt myšlenkama na heroin. stydim se za to.bojim se že jsem si něco rozhouzpala. Vzala jsem si dva balíčky, jeden mám doma v šuplíku,je mi to líto vyhodit, asi bych to měla vrátit, je mi fakt hrozně v noci jsem nespala a brečela , to je jen psychika ,to nemá s drogama nic společnýho,to jen, že jsemsetak zradila j.

Odpověděl: Martin Hulík
Hlavně nepanikařte. Udělala jste průšvih, to ale neznamená, že se hroutí celý svět. Zvláštní je, že zrovna ve chvíli, kdy se chystáte navázat s námi kontakt a svojí situaci rozumně řešit, z toho takhle unikáte. Zkuste to jinak: 1. zbavte se okamžitě toho morfinu (tedy jinak než si ho šlehnout) a 2. Zavolejte k nám a dohodněte si setkání. Jak jsme si už vyjasnili, z naší strany nejsou ke spolupráci žádné překážky, tak seberte odvahu a začněte něco podnikat. Budeme tady od úterka, telefon je 284 826 844, obraťe se na Báru Sládkovou a dohodněte si informační schůzku. Bude-li to naléhavé, doražte i bez objednání (ale čistá), předchozí telefonát bude ale lepší, nebudete muset čekat. Kdybyste měla o víkendu velké nutkání k dalšímu relapsu, zavolejte do Kontaktního centra (283 872 186). Místní personál je spolehlivý a má pochopení. Držte se a čekám, že se v úterý ozvete. Kdyby to jen trochu zvýšilo vaše šance, jak se vyhnout dalším průšvihům s drogami, stojí to za to.