velký omyl
Peťa
Nedávno jsem byl ze školou na lyžáku. Na pokoji jsem byl s klukem, kterej bral Orap. Já si omylem vzal místo mojich vitamínů jeho Orap. Hodně mi vynadal a docela mě vystrašil... Nebylo toho zas tolik, ale mám docela obavy, jestli mi z toho něco nebude nebo tak. Zdálo se mi, že jsem se potom nechoval úplně normálně. Navíc jsme měli oba trochu popito...

Odpověděl: Jakub Minařík
Orap je antipsychotiku (neuroleptikum), lék, který se užívá na léčbu např. schizofrenie a jiných vážných duševních poruch, který má navíc spoustu vedlejších účinků. No, pokud uplynula od jeho užití už delší doba a nic vám není, netřeba si dělat starosti. Na vašem místě bych to ale neopakoval. Nehledě k tomu, že užití antipsychotik nepatří mezi zrovna zábavné tripy. No zajímavý to bejt může, ale příjemný je to asi tak, jako když se jdete za svěžího rána projít po zahradě a šlápnete na hrábě. Zažil jsem to a je to nepochybně zajímavá zkušenost. Opakovat bych jí fakt nechtěl. :-)