Droga heroin
otázečka
Dobrý den. Chtěl bych se prosím zeptat, zda může vyvolat nějaký efekt jeden "páf" heroinu (kouření ;)) a zda by mi ten jeden prd mohl ublížit-třeba zástava dýchání nebo tak.

Odpověděl:
Dobrý den, je velmi těžké přesně určit, jaká dávka u koho vyvvolá jaký efekt. Záleží na kvalitě drogy, na tělesné konstituci uživatele (experimentátora), na tom, zda je zvyklý drogu užívat (a jaké množství), atd. Obecně však lze říct, že pokud se jedná o člověka, který běžně heroin neužívá, nějaké slabé účinky se dostavit mohou (zvlášť pokud by to bylo třeba s prázdným žaludkem). Zástava dýchání by ale snad hrozit neměla. Možná nějaké "zakuckání", když by se jednalo o nekuřáka. Každopádně si ovšem neodpustím poznámku, že jde o poněkud nebezpečný experiment a někdy to začíná právě "jen" tím jedním "pávem"... Mějte se a dávejte na sebe pozor...