Orap
winny
Dobrý den. Potřeboval bych poradit. Má lék Orap nějaký vliv na účinek marihuany? Při svých 70kg beru tři čtvrtě tablety denně ( 0,75mg účinné látky...) Děkuji za odpověd

Odpověděl: Jakub Minařík
No spíše marihuana není pro lidi kteří užívají orap právě vhodná. To proto, že onemocnění, na které se orap a jiná antipsychotika užívají jsou poměrně vážná, to jak do tíže, tak do nepříznivé prognosy. Zvláště tehdy, když se ataky onemocnění opakují a průběh onemocnění se dekompenzuje. Pokud mohu mít doporučení (a psal jsem jej nedávno někomu, kdo užíval haloperidol) tak se marihuaně a všem ostatním drogám pokud možno vyhněte. Představují pro vás mnohem větší riziko - jak co se týče závislostí, tak co se týče následků užití - než pro jiné lidi. Ve vlastním zájmu. Vezměte to jako důrazné varování.