NěkdyII
Jana
Ještě jednou to zkusim napsat. Děkuju za odpověd,netušila jsem, že je to tak těžky, někam zavolat a v týhle věci. Odhodlávala jsem se , ale jsem asi srab. píšu,protože mám pocit, že bych jaksi měla odpovědět na tu otázku v závěru odpovědi. s travkou to mám tak, že mě vždycky rozhodí psychiku, jakoby roztáhne hlavu a vidim vše mnohem víc a silněji, ale kdo to má vydržet, tak raději nehulim, bojim se totiž, že bych s tou roztaženou hlavou si třeba zase nějak víc pomyslela na hero. tak raději ne, s alkohelm to mám dobrý, chutná mi a dělá dobře, tam problém nemám. Taky mi už je přes třicet a bojim se ,že na doléčování nemám ten správný věk.

Odpověděl: Martin Hulík
Dobrý den. Jasně, že je těžké někam zavolat, zvlášť když s podobnými zařízeními zatím nemáte zkušenosti. Je to na vás. Jisté je, že vás do ničeho nebudeme nutit a s rozpaky a váháním počítáme. S věkem si nedělejte starosti, ve třiceti jistě není pozdě zabývat se sama sebou. Chodí k nám klienti různého věku (zhruna od 17 do 45) a s různými potřebami a zkušenostmi. Pokud bychom se dohodli na pravidelné spolupráci, asi po vás budeme chtít, abyste se aspoň na nějaký čas vzdala alkoholu a marihuany, ale to předbíhám. Znova opakuji nabídku: zkuste k nám zavolat, domluvit si informační schůzku a pak sama zvážíte, zda využijete podpory doléčovacího centra, nebo půjdete jinou cestou. Telefon je 284 826 844. Kdyby bylo třeba ještě něco ujasnit, klidně znovu napište.