čokoláda
mc
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jestli může něco znamenat v souvislosti s užíváním drog velká chuť a konzumace čokolády a kakaa. Děkuji za odpověď mc

Odpověděl: Pavel Kubů
Po konzumaci konopi byva casto zvysena chut k jidlu (ucinek konopi, ktery se vyuziva i lecebne), kterou nekteri jedinci zahaneji prekotnou konzumaci sladkosti. Dale konzumace stimulacnich drog potlacuje chut k jidlu, tudiz po jejim odezneni mohou nekteri jedinci mit nezvykle velky hlad. Stejne tak se ale muze jednat o momentalni zalibu v urcitem druhu potravin. Ke stanoveni zneuzivani jake drogy se v tomto pripade jedna by bylo nutno znat dalsi informace. Zkuste si na http://www.drogovaporadna.cz/ nebo http://www.drogmem.cz/html/memy.htm precist informace o priznacich intoxikace jednotlivymi druhy drog, treba tak zjistite o jakou drogu by se v pripade Vaseho dotazu mohlo jednat.