Jak dál?
koci
dobrý den pane T. Harant,moc mi vaše slova pomáhají, vím,že to nebude vůbec snadné. Taky jsem si tak trochu zjisťovala, co bych mohla dělat, pořád nic, akorát tak možná začnu chodit na tenis, kdysi jsem to hrávala, tak se pokusím do toho dostat znovu, Blíží se víkend, mám prima náladu,venku je krásně. Snad mi to výjde...Budu celý víkend otravovat přítele, ať jdem něco podniknout, určitě bude pro..... Moc mi taky pomáhá to počasí. A co máte na mysli za lidi, kteří jsou na tom stějně? Snad mi ten víkend vyjde,chtěla bych,jen mám vážně strach, že když někdo příjde...tak se neudržím,je to silnější než já, ten stav. Cítit tu chuť...víte o čem mluvím,hmm,radši jsem to neměla ani zmiňovat,mám zase chuť...ale pokusím se,díky a nashle....NINA

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den NINO, díky za milou zpětnou vazbu. A co Vy a víkend, boj s chutěmi, nudou.... I kdyby jste neodolala (samozřejmě Vám to nepřeji) nestyďte se napsat. Z takových neúspěchů se dá dost dobře poučit a příště to zkusit jinak, lépe, člověk je o zkušenost bohatší... Jinak těmi lidmi jsem myslel nějakou ambulantní skupinu. Člověk si pod pojmem "léčba" nemusí představovat hned psychiatrickou léčebnu anebo komunitu, kde je člověk po x týdnů či dokonce měsíců "zavřen" a vytržen ze svého okolí. V takové skupině se můžete vypovídat, vyslechnout zpětné vazby ostatních, kteří bojují anebo bojovali s podobnými problémy jako Vy a usilují o stejnou věc. Co Vy na to? Hezký den