alkohol znova
J.
Dik za predeslou odpoved... Mam jeste nejaky... je velka bolest hlavy druhy den po konzumaci alkoholu nejak nebezpecna? A jak se to mu dá predejit? Kdyz si vezmu prasek treba acylpirin nevadí to?

Odpověděl: Pavel Kubů
Velke bolesti hlavy po konzumaci alkoholu samozrejme nejucinneji predejdete tak, ze budete alkohol konzumovat jen do cca 3 standardnich napoju (tretinka piva, 2dcl vina ci velky panak) nebo radeji vubec. Nemate-li problemy se zaludkem, Acylpyrin Vam nijak neublizi, ale pravdepodobne ani nijak zasadne nepomuze. Bolest hlavy po konzumaci alkoholu sama o sobe nebezpecna neni, nebezpecna je vlastni konzumace alkoholu, ktera k takove bolesti vede. Eventualne napad, ze bolest zazenu dalsi konzumaci alkoholu...zacarovany kruh zavislosti na alkoholu se tak muze zacit roztacet...