rada
madla
nevím jak syna přesvědčit otom aby drogy nebral.bojuju s tím už tři roky,vždy na chvíli přestal ,ale za půl roku jsem přišla na to že zase bere.našel si děvče tak jsem byla ráda že už toho nechal,ale já zjistila,že berou oba.prosím o pomoc.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, pokud s tím bojujete už 3 roky a nic, tak bych vám skorem doporučil se zajít někam poradit. Mám zkušenost z doby, kdy jsem vedl rodičovské skupiny, že rodiče kteří tam docházeli, tak nakonec byli schopni pohnout i s těmi u kterých se to jevilo jako nemožné. A možná ještě jeden důvod. Podle toho co píšete, tak máte problém vy a ne syn. Ten bere a je spokojený. Je potřeba najít způsob, jak mu problém předat. Co vy na to? Pokud napíšete odkud jste, zkusím vám najít kontakt. :-) P.s. Obrazně - pokud nefunguje přesvědčování (a ono nefunguje většinou), tak někdy zabere správně mířený kopanec.