Jak dál?
koci
Dobrý den pane T. Harant. Takže si mám zkusit odpovědět na otázky? Kam to dále povede? Podle mě,já ani nevím,jo,je jasné,že určitě to má svá zdravotní rizika..třeba že vám začne slézat kůže z určité části těla, ne jednou jsem to viděla, ale to byli feťáci už vážně profetovaní skrz na skr. Byl to vážně hnus...a určitě nějaký psychický potíže,ale ani moc netuším,jaký to může mít následky,myslím tím psychický, jestli taky dochází třeba ke ztrátě paměti,horšímu zapamatování si nebo něco takovýho. Ty špatný stavy, co mám po peří už vůbec neřeším,už jsem si tak zvykla,že nějaký ten dojezd mě nemůže už rozházet.ale pamatuju si začátky, vkuse třeba 2 hodiny bezdůvodně brečet..brrr.bylo to vážně hrozný. Dneska je to 4.den bez p,hodlám pokračovat i nadále,je to jen začátek,horší bude víkend, nejspíš se pokusím vytáhnout přítele někam ven. Ale vůbec nevím, co bych tak jiného mohla dělat,chápete, jsem už strašně zvyklá ty víkendy trávit takhle,to je asi pro mě nejhorší věc,najít si nějakou náhradu. Nevěděl byste o něčem takovým? Já vím,něco podniknout,nějaký sport,dřív jsem docela hodně sportovala,třeba jsem byla ve volejbalovým týmu,ale dnes? Už ani takové ty lidi neznám,jak už jsem se zmínila. Tak tohle je teď velký problém,který musím hned vyřešit dřív,než to příjde. Než zas přijde víkend a přijdou kámoši a dej si s náma... Poradíte mi aspoň do začátku? Předem moc děkuju

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, tak to je docela slibný začátek, čtyři dny... A jaké to je? Co prožíváte? Je fakt, že s uspokojivým naplněním času (a že ho drogy zaberou...) bývá problém. Nechci Vám nic malovat, ale sama asi tušíte, že to nebude nic moc. Člověk dlouho nic nedělal, ztratil konktakty.... Začátky mohou být tak trochu trapné a hloupé a o to víc budete mít chutě.... Konkrétní radu co dělat Vám dát nemůžu, sama si musíte něco najít. Rád bych, bohužel... Myslím, že to bude těžký víkend. Snad dopadne podle Vašich přání a s prvním nezdarem vše nezahodíte... A neměla by jste zájem pokecat se skupinou lidí, kteří jsou na tom podobně jako Vy. Také hledají co a jak. Hezký den