P.Tomáš H.
lizi
Ještě na chvíli já...vlastně je mi bídně, a mám jen strach abych nevyváděla, mezitím, než se odhodlám někam zajít, něbyla by tam nějaká rada jak s úzkostí a s panikou???Díky, já jen, že začínám mít blbý stavy...

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den Lizi, no moc rad nemám... Snad jen, že každá těžká chvíle se lépe snáší s někým blízkým po boku. Jdete prostě do něčeho nového, pro Vás neznámého a v takových chlílích se mohou Vaše problémy prohlubovat. Strašně rád bych Vám dodal odvahu a odhodlání zajít si pro to, co potřebujete. Kontakt máte vyvěšen v odpovědi na Váš předposlední dotaz. Nemáte co ztratit, pouze získat. Jinak doufám, že než jsem stihnul odpovědět, nejhorší stavy pominuly a že nijak moc nevyvádíte :-) Hezký den