p.Tomáš Harant
lizi
Opět děkuji za Vaši odpověd, ale mám trošku strach kam mě to chcete poslat,jsem z Prahy. Jinak mezi řečí :-) doufám, že nebudu muset brát nějaké prášky, já jsem totiž človíček, kterej může být závislý načemkoliv, ráda jsem toho kdysi zneužívala, i ty prášky atd, proto se zdržuji i alkoholu, (hlevně mi nechutná už nic ) čili, jsem spíše pro léčbu s vlástními silami, samozřejmě s někým.....kdo mi poradí, to jen aby jste věděl, jinak nic se zatím nezměnilo, akorát jen dnes jsem "JE" posílala všechny do p..... samozřejmě v duchu....snažila jsem se na to nemyslet....no, snaha byla, tak děkuji a hodně zdaru ve Vaší práci.

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den Lizi, díky za přání. Tak mě napadá, že by Vám mohl pomoci Denní stacionář SANANIM. S podobnými věcmi tam mají kolegové zkušenosti a vůbec nevadí, že již abstinujete. Volal jsem tam a z jejich strany není žádný problém, naopak. Možná Vás potěší, že se nebudete muset ani představovat, když nebudete chtít. Stacionář sídlí v Janovského 26, Praha 7 a jsou tam krom víkendu od 8 do 16. Nejlépe je se objednat - tel 220 803 130. Zkuste sebrat odvahu, nemáte co ztratit - teda máte "JE", ale o to přeci jde, ne? Hezký den a ať vše dopadne dle Vašich představ PS máte odpověď i na druhý dotaz