speed
Miluska
Dekuji vam za odpoved.Potrebovala jsem to vedet kvuli me dceri,jelikoz vim,ze speed bere dost casto,tak se snazim ziskavat informace.Sama s drogama nemam zadnou zkusenost.Dcera ma velice kolisave nalady a zrovna nevypada nejzdraveji,proto me zajimalo jake zdravotni riziko speed prinasi.Zdravi...

Odpověděl: Bára Orlíková
Tak to je docela závažná situace. Chápu, že si v tomto případě chcete zjistit všechny dostupné informace. Je třeba si uvědomit, že rizika, která s sebou užívání jakýchkoli drog přináší, je velmi individuální a závisí na mnoha faktorech - nemohu vám tedy konkrétně říct, jaké problémy potkají vaši dceru. Nicméně, kolísavé nálady a "nezdravý" vzhled jsou obvyklé pro užívání tohoto typu drogy a mohou to být první příznaky, podle kterých zjistíte, že se s dcerou něco děje. Nevím, jaká máte s dcerou vztah, nakolik jste s ní o jejím problému s drogou hovořila, jak ona se k tomu staví. Napadá mě, že by možná stálo za to, kdybyste se obrátila na někoho z odborníků osobně, abyste mohla situaci zkonzultovat lépe než takhle přes internet. Existují centra, která jsou určena i pro rodiče a blízké lidí, kteří užívají drogy. Možná byste získala podporu a informace, které potřebujete a mohla se rozhodnout o dalším postupu v kontaktu s dcerou. Když byste měla o něco podobného zájem, zkuste mi napsat odkud jste a já bych vám mohla nějaké zařízení doporučit. Zatím přeji hodně štěstí.