Marihuana
komo
ahoj,je mi 34,jsem podruhe zenaty,mam dceru z prvniho manzelstvi a synovi je 9 mesicu.Vlastne az ma nynejsi manzelka,jiz je 25,byla prvni clovek,se kterym jsem kouril marihuanu.To bylo pred 4lety a hulim to dodnes.posledni rok a pul takrka denne.presneji petkrat tydne.vzdy v pa,so,ne ale taky nekdy i pres tyden,vlastne hulim porad.vlastnim stredni firmu a davam praci asi 50 lidem,zodpovednosti az moc.jdu do prace na 8,delam (hlavou) do 3-4 a pak mam potrebu se vyhulit a tim uniknout z reality.vetsinou na zbytek dne.Trapim se pouze jednou veci : mam s tim bojovat,ci uz se mam lecit ? nebo se tim nemam zabyvat a nechat to plynout ? Zatim v nicem me to neomezuje,svoje povinnosti si plnim,penize vydelavam,rodina nestrada,tak nevim.ze hulim o vikendu asi az tak nevadi.manzelka vi pouze o vikendech,ze si davam pres tyden nevi.takze prece neco je spatne.ovsem zdrzuju se mimo prace jen v rodine.mam asi jen dva pratele,a i s temi se stykam s manzelkou.nemam ani jinou potrebu,vsechno je fajn.no fajn.ta práce mi dava zabrat,jsou to dost nervy,to vite práce s lidma,ale kdyz vim,ze si pak zahulim,dela se mi lip.Ale když na to nemyslim (snazim se nemyslet) a skoncim s praci,prichazi chut…

Odpověděl: Jakub Minařík
Vnímáte, že by mohl být problém a ptáte se. To je skvělý, spousta lidí se ptá až když jim hoří střecha nad hlavou. Rozhodně bych s tím něco udělal. Pokud můžu mít radu - tak asi nejjednodušší by bylo alespoň přez týden najít nějakou aktivitu, kterou to hulení nahradíte. Vyberte si něco, co by vás bavilo. vyražte do posilovny, začněte hrát nohejbal, ... Zkuste sqaush. Dosti často to pomůže z problému tak nějak bezbolestně vyklouznout. Prostě budete mít na práci něco jiného, pokud se nějak přiměřeně unavíte a odreagujete tak vám to pomůže podobně jako ta tráva. Prostě si najděte co budete dělat, dejte si termín kdy začnete a dejte se do to. Osobně bych to doporučil udělat hned (ideálně hned zitra) jinak to před sebou budete tlačit, tak se do toho pustíte až naprší a uschne. :-) P.s. Napiště mi, jak to dopadlo. To by vás mohlo přinutit se do toho pustit. Kdyby to nešlo, tak napište, vymyslíme něco jiného. Co vy na to? P.s.2 taky dělám hlavou a když jdu z práce, tak mám taky dojem, že bych se nejraděj vygumoval. Musel jsem taky vymyslet něco, abych se z toho nezbláznil a byl druhý den použitelný. :-)