jak dál?
koci
dobry den,potrebovala bych radu..Mám totiž asi fakt problém. Na můj poslední dotaz mi odpovídal pan T.Harant, ptal se,jestli teda vím,nebo jsem aspoň trošku přesvědčena,že to chci skončit. Tak asi po těch už skoro 4 letech braní perníku (Ježíši,až teď jsem si uvědomila,že je to tolik!!!!) jsem přesvědčená,že to chci skončit. Ale bohužel nevím jak na to. P beru asi tak od svých 16 let,bude mi 20. Ze začátku to bylo jen občas,ale ted?! Je to často,ne,že bych to dávala každý den,ale prosmažit každej víkend svýho života už je docela divný,nemyslíte?! Já ani nechápu,že se najdou takoví lidi jako vy, kteří mají chuť pomáhat takovým feťákům,kteří si beztak za všechno můžou sami a když už teda mají tu slabou chvilku,kdy usoudí,že to asi budou drogy,co je tak ničí,tak si jednoduše sednou k Pc,vyhledají netovou stránku a vypovídají ty svý kecy. No jo,teď se fak cítím na to, že bych toho chtěla nechat, jenže fakt nevím,jak to mám zvládnout o víkendu, víte,drogy jsou všude kolem mě. Všude!!! Jsem v tom už tak dlouho,že znám snad každýho člověka v okolí,co něco bere. Já už ani vlastně nemám takový ty normální kamarády, sice jsme partička známých,sice možná vypadáme nevinně,myslím to tak,že se jako feťáci neoblíkáme,nechováme se tak,už dávno nejezdíme na takový ty techno akce,na kterých je většina lidí tak zfetovaná,že neví o světě,většina z nás je na vysoký,nebo dokonce pracuje v nějaký firmě,snažíme se najít si práci vhodnou pro vysokoškoláky...asi nikdo nevidí to,co já. Že už to tak dávno nejde. Je to fakt bludný kruh,jak už řekl sám pan T.Harant...Jak z něj ven? Jde to vůbec zvládnout???? A jak se ovládnout? Jak utýct před vším tím pryč? Za normálníma lidma? Nevím....Nevím,jak dál... Někdy se sami sebe ptáme,skončí to někdy? Ale víte,je to taková pohoda,jen tak si dát čáru a dělat úplně normální věci,docela jsme si to osvojili,nechováme se jako idioti,co třeba prošílí celou noc tím,že si něco dali. Děláme různý věci. Co třeba normálně. Jenže mimo to,je nám fakt fajn,si ten stav užít každý sám pro sebe,nikomu nic nesdělujem,jednoduše dáme ze 3 čáry a dál už to mezi sebou neřešíme.... Je to jen takový zpestření,nevím,jak to popsat..Myslím,že to víte sami,jak to myslím. NINA

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den Nino, zvládnout to jde a nevidím důvod, proč by jste zrovna Vy neměla...Když budete chtít... Pokud nad svojí situací takto uvažujete, jste na celkem dobré cestě. Podle toho co píšete, to nemáte nijak zvlášť odlišné od celkem typického scénáře. Co takhle zkusit si odpovědět na pár otázek? Kam to povede, když budete dále brát? Sama jste už určitě x krát zkoušela přestat, anebo se pletu? Jestli ano, jaké to bylo a na čem to pohořelo? Kdyžtak Vaše odpovědi pošlete a můžeme se na to podívat. Hezký den