Kouření marihuany před zákrokem
Spun
Dobry den kouřím marihuanu každy den už asi 15 let,teď mam 11 dni do menšího zákroku v celkové anestezii chci se zeptat kolik dní před zákrokem bych kouřit neměl kvůli uspávání děkuji

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás,
ideální by bylo marihuanu v tuhle chvíli vysadit a do zákroku a i nějaký den po něm vůbec neužívat. Nicméně to celé by bylo fajn udělat v klidu s předstihem několika měsíců. Né 14 dní před zákrokem.
Vysazení marihuany po mnohaletech chronického užívání může člověka hodně rozházet - ne jen psychicky (že blbě spíte, jíte, jste náladový, výbušný, nic se vám nechce), ale taky vnitřně. Marihuana se za ty roky stala součástí vašeho fungování, fugování vašeho těla, mozku, vysazení vyvolá vnitřní nestabilitu. I proto by bylo dobré s doktorem a anesteziologem situaci probrat, budou pak na situaci připravení a ohlídají vás. Přeci jen jde o vaše zdraví.
Zároveň vám nic nebrání užívání alespoň o něco omezit.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.