Kratom
filousek
Zdravím, potřebuji aby mi někdo odborně poradil s Kratomem. Při příležistostním užití cca 3-4 čajových lžiček je vše v pořádku, ovšem po 3-4 hodinách po užití se objeví strašlivá nevolnost / podráždění žaludku, jenž nepřestává ani po jídle. Následujicí den je vše již v pořádku.
Má někdo radu jak eliminovat tuhle nevolnost?
Děkuji

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás,
a díky za dotaz.
Píšete, že užíváte 3-4 čajové lžičky ... zkoušel jste to množství někdy zvážit s přesností alespoň na gramy? Ono to může být i docela dost, klidně 6-8gramů, nebo i víc, a to už není úplně malá dávka. S tím jak účinek nastoupí postupně, a jak kratom dráždí žaludek, se není až tak čemu divit, že je vám za pár hodin zle. Vlastně je to docela častá komplikace. Doporučuje se proto neužívat na lačno, ale tedy ani né hned po jídle, lepší je dávku naředit tekutinou (někdo kombinuje s džusem nebo jogurtem), dostatečně se napít vody, a hlavně užít menší množství.
Snad tedy alespoň takto. Kdybyste se chtěl kdykoli v budoucnu ozvat, neváhejte.
Hezký den přeje,
Gabriela Minařík.