THC a výpary rtuti - 3.doplnění
Tomáš
Dobrý den paní Skořepová,
po další bezesné noci mě napadli další vlivy,které mám strach,že by mohli společně s pasivním zacítěním THC (nebo jiné drogy) a eventuelním nadýcháním rtuti (i když v popř.v minimálním množství a bez negativních zdravotních příznaků). Moje OCD je nutí všechny zmínit,nezlobte se prosím,že opět píšu,nevím,kam se vypsat a zda to ustojím.
Jedná se o: udeření a bolest hlavy,ale bez zvracení a dalších příznaků otřesu mozku,pak také mačkání akné na obličeji,léky které užívám nebo užíval v minulosti (Asentra, Olanzapin, Neurol, Stilnox,dříve Citalec a Dogmatil),zmiňoval jsem některé látky,ještě mě napadl líh,technický benzín,aceton a jim podobné látky,které kolegové v práci používají,dále elktronické cigarety v okolí plus všechny ostatní vlivy,které jsem vypsal ve třech předchozích dotazech.
Opravdu nevím,co mi to všechno napadá,většinu věcí jste mi už v minulosti vysvětlila,teď jen prosím o uklidnění,že jsou to opravdu vše běžné věci a ani společně s pasivním zacítěním THC i víckrát (nebo jiné drogy) a s tím pohybováním se kolem starých zářivkových trubic a možného minimální nadýchání rtuti (opakuji vše minimální a bez projevu negativních zdravotních příznaků otravy rtuti),že vše sice může člověka nějakým způsobem ovlivnit,ale nemůže způsobit trvalé poškození mozku,je to tak?
Strašně moc děkuji za uklidnění a pomoc,nesmírně si ji od Vás všech vážím. Opravdu jsou teď ale moje myšlenky tak silné a pocity intenzivní,že potřebuji pomoci. Pokud veliká úzkost nějak neustoupí,jsem připraven se nechat i znova hospitalizovat.
Ještě jednou děkuji moc.
Tomáš.

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Tomáši,
chci Vás ocenit, jak na sobě pracujete a o svých problémech přemýšlíte. Výše popsané situace jsou běžné. Chápu, že může být souhrn všech věcí nepříjemný a vyvolat nejistotu. U Vás se navíc zvyšuje s OCD a Vy se tak dostáváte do kruhu. Většina věcí se dá jistě vysvětlit a řešit, ale Vy pod vlivem pocitů v danou chvíli nejste schopen racionálně přemýšlet. Potřebujete se zastavit, zklidnit. Je fajn, že využíváte psychoterapie, která Vám pomůže být silnější v těchto situacích a lépe je zvládnout. Medikace a vlastní práce na sobě v podobě psychoterapie by Vám měla přinést zlepšení stavu. Budu se opakovat v odpovědi, ale Vámi popsaná rizika např. pasivní užití THC, kontakt se zářivkami, opravdu nezpůsobí závažné poškození mozku.
Buďte trpělivý a určitě pokračujte v nastoupené cestě sebepéče a úzdravy.
Přeji poklidné dny zkuste si zvědomit i zážitky, které Vás potěšily a uvolnily z napětí.
HS