Marihuana
Alena
Dobrý den, děkuji za odpověď k dotazu z 12.11. Přesné složení se mi nepodařilo zjistit. Na obalu je uvedeno, že je 100% rostlinný, ale také je tam uvedeno, že není určen k přímé spotřebě nebo kouření. Na eshopu uvádějí, že splňuje podmínky odst.5, 167/1998, má složení vyhovující zákonů a je pravidelně testován. Jsem z toho dost vystresovana, mám obavy, aby si nezažil život.Pokud byste mě mohl nasměrovat do poradny, kde bych si o tom mohla promluvit, budu ráda.

Odpověděl: Jakub Minařík
Mám dojem, že budete více ve stresu, než jaké je reálné riziko. Ale je blbost to podcenit.
Nevím teda, jestli by mezi tím odstavceme neměl být ještě paragraf? Jsem prdlajs právník. Ale výrobce deklaruje ,že to je ke všemu možnému, jen ne k užívání, testován je tedy na ledacos, ale ví jen bůh na co, mohl by to být návod i z jedu na krysy. :-) No ale nejspíše to k užití bude a jedovaté tak, že by to člověka zabilo, to nebude, protože to už by vládla panika. Ale co to je, to jsme se nedozvěděli o nic více, než jsme věděli předtím.
Odkaz na poradnu najdete zde, je v Žitné (předpokládám, že jste z Prahy - kdyby ne, ozvěte se a napište, která města máte dobře dostupná), zavolejte tam, domluvte si termín. Držím palce, kdyby něco, napište.