Benzin
Johy
Dobry den, v koupelne jsem nasla malou zavarovacku a v ni nazloutlou cirou pachnouci tekutinu. Pritel, nyni uz byvaly, o kterem vim, ze uziva pervitin, tvrdi, ze to je benzin, ktery si lije do zapalovace. Je mozne, aby to pridaval do moci, aby v praci oklamal testy na drogy?

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, Johy,
díky za dotaz.
Podle popisu by skutečně mohlo jít o benzín do zapalovače, nicméně nejde to takhle na dálku spolehlivě určit. Přidávání benzínu (jako silně zapáchající tekutiny) do moči za účelem oklamání není nemožné, ale považuji ho za nepravděpodobné, nejspíš by na manipulaci se vzorkem přišlo právě z důvodu zápachu, benzín by se s močí nejspíš nemísil, vzorek by neměl odpovídající teplotu apod. Navíc se na odběr často dohlíží. Nicméně obecně je právě přidání něčeho do odebraného vzorku známou cestou, jak ovlivnit výsledek testování.
Sice se ptáte na nalezenou tekutinu, ale zmiňujete i to, že jste se s přítelem nejspíš v nedávné době rozešli. Vztahy s uživateli bývají intenzivní a není vždy snadné z nich odejít. V člověku může zůstat spousta otevřených témat a bolavých míst. Pokud byste chtěla napsat víc, nebo si chtěla zajít osobně promluvit do poradny, napište, pokusila bych se vám zprostředkovat kontakty.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Gabriela Minařík.