Z může na ženu
Mára
Dobrý den při požití většího množství pervitinu mi hlava přeskočí jsem můžu ale když si dám změním se na ženu dříve sem se toho bál teď si to užívám dámské prádélko botičky paruka líčení a hlavně muži ♥️ za strizliva mě to pomalu nenapadne sem normální. Proč to tak mám a může se stát něco horšího ? Prosím SMS XXXXXXX

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Máro,
a díky za otevřený a upřímný dotaz, u kterého jsme smazali kontaktní údaje z důvodu zachování anonymity. Poradna funguje pouze online, sms neodesíláme.
To, co na pervitinu prožíváte, není nic špatného, ale umím si představit, že to pro vás může být matoucí a rád byste tomu celému lépe porozuměl a měl představu, co to může znamenat, co dál by se mohlo dít. Žádná obecná odpověď neexistuje, a proto bych vás v tomto směru nasměrovala na terapii, kde byste mohl o všem mluvit podrobněji a dostat se tak k tomu, co situace znamená konkrétně pro vás. Předpokládám, že by vám to mohlo pomoci vyjasnit si a lépe pochopit, co se děje - těch možností je nepřeberně - může jít o potlačované touhy, zvědavost a touhu objevovat, ale kdo ví, a čím to, že zrovna teď, v téhle oblasti, v souvislosti s pervitinem? Otázky, na které nejsou správné a špatné odpovědi, ale ani žádné univerzální ... Měl byste zájem o kontakty na někoho, s kým byste mohl hledat svoje vlastní? Pokud ano, napište, jaká města jsou vám dobře dostupná a zkuste napsat, jak sám celou situaci chápete a čeho se obáváte, možná bych pak lépe věděla, kam vás směřovat.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.