Sex na pervitinu
Kanaloš
Dobrý den, užívám cca 3x za měsíc pervitin. Kouřim to přes alobal. A při užití většinou mám sex s přítelkyní. Ale většinou jsem bez erekce a když už mám pevnou erekci tak třeba 2-4 min potom už to je slabé. A tak se chci zeptat s jakého důvodu mám problém s erekci?

Odpověděl: Jakub Minařík
Porucha erekce je někdy vedlejší efekt pervitinu, hlavně když užíváte vyšší dávky. Jsou muži, kteří mají po pervitinu erekci jako kámen a ženy které po užití pervitinu začnou po sexu extrémě toužit. Ale asi stejně veliká skupina mužů a žen erekci nemá a miluje na pervitinu luštění křížovek.
Já bych teda zkusil mít sex bez pervitinu, třeba to bude s erekcí lepší. Navíc sex na drogách je zrádný, spousta lidí, co měla sex hlavně na drogách pak mají bez drog problém se vzrušením, nefunguje jim to dobře, ....
Navíc užívání metamfetaminu je asociováno s rizikovým sexuálním chováním a sexuálně přenosnými infekcemi. No nemyslím teď na situaci, kdy máte stabilní partnerku, ale taky se mohou věci změnit a pak v kombinaci, že chcete sex a jste zvyklej na pervitinu, ... abyste neskončil s kapavkou, lues a nebo hiv. Ale to už myslím za roh. Zkuste prostě pervitin na sex vynechat.
MUDr. Jakub Minařík